Wyprzedaże rocznika 2009 - który model wybrać ?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blackrs
    RS
    • 2008
    • 4826
    • Superb II combi (3T5)
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    GOLIBRODA ze względów czysto ekonomicznych patrzac na twoje pzrebiegi roczne itp najsłuszniejszym bedzie wybór 1.4 tfsi i to dla tego ze rożnica miedzie dieslem a benzynka wynosi 7tys patrzac no to ze jeździsz 15 niech anwet i 20 tys km rocznie to musiałbys jeździc ponad 10 lat żeby ta rożnice odrobi i wyjść na 0. to nie lepiej wziac 1.4 za te 7 tys dobrac dodatkowe wyposarzenie ew położyc to na lokate i niech sobie procenuje lub pobierac sobie i za to tankowac albo pojechac na wakacje.do tego masz lepsze przyśpieszenie i nie słuchasz odłogsów diesla. ja rozumiem zebys lubił diesle i byl w nich zakochani jak niektorzy to ok wtedy ropniak jak najbardziej. jak zrobia do tych silników gaz to wtedy wstawisz i w tym momencie zakup diesla staje sie wogule nie oplacalny. biorac jeszcze raz wzgledy czysto ekonomiczne w towim przypadku przy przebiegach które robisz to tylko 1.4 tfsii tu sie nie ma nad czymzastanawiac co inengo gdybys robił po 100tys km rocznie wtedy diesel byłby jak najbardzije na + bo juz po 2-3 latach by ci sie zaczął zwracać.pozdro
    BYŁA o1 rs
    BYŁA o2 1.6
    JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

    Komentarz

    • OctaviaRS TDi
      Elegance
      • 2009
      • 771

      Ja jak wybierałem auto to wyglądało to tak:
      1) koncern - żadnych francuzów, fordów, japońców i koreańców - od dziecka w domu były VW, sam jeździłem 3 lata Passatem b5 - wiadziałem, że to musi być audi, skoda, seat lub vw!!

      2) jeździłem passatem więc musialo być tak w stosunku do nowego auta:
      a) KLIMA - tego w passacie nie bylo
      b) diesel - za dużo kasy poszło na tankowanie benzyny!!
      c) duży bagażnik, może kombii? - w passku bylo ok. 500 litrów
      d) wygodny fotel kierowcy - kto siedział w b5 wie o czym mówie
      e) 4 drzwiowy, chociaż coupe wyglądają lepiej

      3) siadam do neta www.internet.pl :P i lecimy
      a) vw - golf, jetta, golf kombi, może passat
      b) seat - tu tylko leon, bo altea w ogóle mi się nie podoba
      c) audi - a3, chociaż bardziej mi było w stronę a4
      d) skoda - tu octavia, może kombi, superb za duży - w tym aucie siedzi się z tylu a nie za kołkiem :P

      4) konfiguratory w ruch na stronach:
      a) audi odpadło przed startem, bo za drogie, nawet jakbym szukał roczniaków to i tak budżet był ograniczony - chodziło o to, że nie kupie a4 po to, żeby w środku nic nie bylo i plastikowa kierownica - takie zakupy są bez sensu
      b) seat - wszystko ładnie pieknie, jestem na TAK
      c) vw już droższe niż seat, ale do zaakceptowania, passat za drogi, i chyba chodzi mi pogłowie coś troszkę mniejszego
      d) skoda - jako najmłodsze dziecko vw-audi nie powiem zebym od samego początku serio podchodził do tego wyboru :P

      5) wracamy do kryteriów z początku:
      a) leon, golf - hatchback - małe, mało miejsca z tylu na kanapie, bagażnik malutki 300 litrów
      b) golf kombi - spoko, chociaż z tym miejscem też nie za bardzo
      c) skoda - ogromny bagażnik!! więcej miejsca niż u konkurencji

      6) myśle i myśle i pada na skode - moge wybrać więcej bajerów niż w golfie :diabelski_usmiech, bo przecież lepiej mieć OII na full wypasie niż gołego passata
      7) wracam do strony skody, konfiguruje - to i to, jeszcze to i okazuje się, że cene limitową przekroczyłem - lipa, ale nie chce z niczego rezygnować - więc zaczynam latać po stronach dilerskich w każdym mieście w kraju ( teraz wiem, że trzeba było na forum uderzyć i pytać z który z kolegów ma salon )

      Nigdzie nie ma tego co chce. tam coś jest, ale tego nie ma, w drugim już to coś jest, ale nie ma tamtego - myślałem sobie, kurw* - kto konfiguruje te auta w salonach. czasem nie bylo stricte podstawowych rzeczy, ktore w dzisiejszych czasach już powinny być a aucie.
      Przeszukując te salony trafiam na stronę Lellka przeglądam używane, i auta testowe i jest Skoda Octavia RS i to w dieslu!! juhuuu - cena pasuje, no ale będziemy sie jeszcze targować juhuuu po raz drugi

      1 telefon, drugi, trzeci - w koncu jadę do opola, przejechałem się - pan, który ze mną jechał był lekko przerażony jak skoda leciała 160, 170, 180 - hamowanie redukcja i ostro po zakrętach. Jak wysiadł powiedział, że "mam bardzo sportowy styl jazdy" :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
      dzwoniłem jeszcze z dwa razy, aż ustaliliśmy cenę i dokonałem zakupu

      Z perspektywy czasu powiem, że w aucie brakuje mi trzech rzeczy
      1) napęd - 4x4 może być nawet ten dołączany, ale zawsze to na 4 łapy
      2) DSG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      3) tempomat - ale to się niedługo zmieni i będzie
      Ale wtedy DSG nie było, a 4x4 nawet w opcji nie ma po dziś dzień!!

      Potem nie pozostało nic więcej jak się zalogować na forum, pochwalić i należeć do super społeczności!!

      Komentarz

      • bzyq_74
        RS
        • 2008
        • 3467
        • Volkswagen
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
        • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

        blackrs, jak tyś to policzył? :szeroki_usmiech
        TSI pali średnio 1-1,5 litra wiecej niż TDI, a więc cirka 5,5 zł/100 km więc zwrot jest po 127 kkm, a nie po 300 kkm ,więc powiedzmy 4 lata, a nie 10 :diabelski_usmiech
        MARCIN
        Mój szkodnik

        Komentarz

        • OctaviaRS TDi
          Elegance
          • 2009
          • 771

          blackrs, ale ten diesel to sprawdzony silnik. po drugie zawsze diesla łatwiej sprzedać i za więcej niż jakąkolwiek benzynę.
          Poza tym ciągle obracamy się w stosunku do jazdy do pracy. A jak kolega będzie chciał załadować 4 osoby pełny bagażnik to ten 1.4 prędzej sie wysra niż poleci jak diesel. Trzeba go będzie przy wyprzedzaniu wkręcać na wysokie obroty, a wtedy z tym spalaniem nie będzie już tak różowo - a z tego co golibroda mówi, autem tym jeździć będzie na wakacje

          Komentarz

          • blackrs
            RS
            • 2008
            • 4826
            • Superb II combi (3T5)
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            opa
            Zamieszczone przez bzyq_74
            blackrs, jak tyś to policzył?
            oparłem sie an wyliczeniach osoby malgosk wiec wyszło 220 tys
            BYŁA o1 rs
            BYŁA o2 1.6
            JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

            Komentarz

            • Jac_ek
              RS
              • 2009
              • 1733

              Zamieszczone przez GOLIBRODA
              Do pracy mam 70 km w jedną stronę i szukam Octavii najtańszej w ekspolotacji (głównie paliwo).

              Zamieszczone przez blackrs
              GOLIBRODA ze względów czysto ekonomicznych patrzac na twoje pzrebiegi roczne itp najsłuszniejszym bedzie wybór 1.4 tfsi i to dla tego ze rożnica miedzie dieslem a benzynka wynosi 7tys patrzac no to ze jeździsz 15 niech anwet i 20 tys km rocznie to musiałbys jeździc ponad 10 lat żeby ta rożnice odrobi i wyjść na 0.
              hmm -policzmy 5 dni pracy w tygodniu x 52 tygodnie x 140km = 36400 km ni jak nie chce wyjsc 15-20 tys rocznie, nie licząc innych wyjazdów niż do pracy
              - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

              Komentarz

              • blackrs
                RS
                • 2008
                • 4826
                • Superb II combi (3T5)
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                he no moze i taksz tymi kmwidziesz a samzianteresowany pisąłan poczatki ze 15-20najlepiej wyliczcie mu wszytko zbey wiedziałbo sam siemota i ciezko mu decyzje podjac chociaz sie nie dziwie
                BYŁA o1 rs
                BYŁA o2 1.6
                JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                Komentarz

                • kropeck
                  RS
                  • 2009
                  • 2319
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BLF 1.6 FSI 115 KM

                  Zamieszczone przez blackrs
                  he no moze i taksz tymi kmwidziesz a samzianteresowany pisąłan poczatki ze 15-20najlepiej wyliczcie mu wszytko zbey wiedziałbo sam siemota i ciezko mu decyzje podjac chociaz sie nie dziwie
                  słyszałeś kiedyś o interpunkcji? Poza tym literówki jeszcze przełknę, ale u Ciebie niemal w każdym wyrazie błąd i ciężko się domyślić o co Ci chodzi.
                  Pozdrawiam,
                  Michał

                  Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

                  Komentarz

                  • blackrs
                    RS
                    • 2008
                    • 4826
                    • Superb II combi (3T5)
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    Zamieszczone przez kropeck
                    słyszałeś kiedyś o interpunkcji? Poza tym literówki jeszcze przełknę, ale u Ciebie niemal w każdym wyrazie błąd i ciężko się domyślić o co Ci chodzi.
                    a co ty polskiego uczysz że się czepiasz?? z klawiatura problem i pośpiech robi swoje.
                    BYŁA o1 rs
                    BYŁA o2 1.6
                    JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                    Komentarz

                    • kropeck
                      RS
                      • 2009
                      • 2319
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BLF 1.6 FSI 115 KM

                      Zamieszczone przez bzyq_74
                      blackrs, jak tyś to policzył? :szeroki_usmiech
                      TSI pali średnio 1-1,5 litra wiecej niż TDI, a więc cirka 5,5 zł/100 km więc zwrot jest po 127 kkm, a nie po 300 kkm ,więc powiedzmy 4 lata, a nie 10 :diabelski_usmiech
                      Jeszcze trzeba wziąć pod uwagę taki fakt, że to spalanie jest ŚREDNIE, podawane przez producenta, a jak jest z życiem?? Poza tym dochodzi do tego kwestia tego jak ktoś jeździ [dynamika], bo wtedy średnie spalanie idzie na opał.
                      Ponoć, że to TSI wcale nie jest takie super oszczędne jak to się reklamuje [i to moja subiektywna uwaga na podstawie przeczytanych opinii na forum].
                      Pozdrawiam,
                      Michał

                      Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

                      Komentarz

                      • golibroda
                        Rider
                        • 2009
                        • 530

                        No i "siemota" wrócił.

                        Zrobił wycieczkę po salonach i był:

                        u Hondy - tam civic tylko 2.2 w dieslu - salon wymarły
                        u Hyundai'a - pełen wybrór - i30 fajny - ale chętnych nie widać.
                        u Forda - focus 1,6 115 w dieslu CR - całkiem fajny - cena zaproponowana też dobra wyposażenie odpowiedbie tylko bagażnik troszkę maławy. Niestety byłem za późno i nie mogłem się przejechać.

                        I co .... wyszło z tych wycieczek - wszędzie podobnie kosztuje podobna klasa. Jednak skoda chyba najdroższa z porownywalnym wyposażeniem i mocą.

                        To co mi się podobało na wszystkich wycieczkach to:

                        skoda octavia
                        toyota auris
                        ford focus

                        może jeszcze trzeba odwiedzić seata albo wv ?

                        Z tą moja jazdą do pracy nie jest tak klarownie jak koledzy liczą. Wcale to nie musi być 5 dni w tygodniu i nie mogę przewidzieć co będę robił za rok i gdzie będę pracował.
                        Tych niewiadomych jest wiele. Trzeba by opisać sytuację życiową a tutaj nie ma na to miejsca.

                        Przez niecałe 2 i pół roku przejeździłem na gazie okolo 50 tysięcy łącznie z wyjazdami rodzinnymi - to do pracy może 45 tys.

                        I nie wyobrażam sobie kosztów mocno odbiegających od obecnych i dlatego usilnie stoję nad dieslem lub benzyną z gazem od zaraz a nie za rok czy dwa.

                        Diesel mnie kusi bo nigdy nie miałem, dodatkowo jest furtka na podkręcanie. Podoba mi się ta furka. Nigdy nie dysponowalem większą mocą , może czas spróbować ?

                        Więc albo 1.6 gaz od zaraz albo diesel - ot cały wybór ... chyba, że małżonka mnie przekona do innego rozwiązania .... bo ostro zabrała się za studiowanie i wybieranie ... wcale nie koloru

                        Czy na gaz montowany w salonie jest także gwarancja 24 miesiące czy jakoś inaczej ?
                        Pozdrawiam
                        Piotr

                        Komentarz

                        • Jac_ek
                          RS
                          • 2009
                          • 1733

                          Zamieszczone przez kropeck
                          Ponoć, że to TSI wcale nie jest takie super oszczędne jak to się reklamuje [i to moja subiektywna uwaga na podstawie przeczytanych opinii na forum].
                          TSI jest BARDZO oszczędne, pod warunkiem że się jeździ BARDZO oszczędnie ;-), jak się korzysta z 3/4 zakresu obrotów to można zapomnieć o oszczędności.

                          Diesel zawsze będzie oszczędniejszy od benzyny - ale z drugiej strony nie kupuje się samochodu po to żeby oszczędzać - wręcz przeciwnie - WYDAWAĆ :lol:
                          - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                          Komentarz

                          • megon
                            Rider
                            • 2009
                            • 303

                            Golibroda - całe życie chcesz oszczędzać - kupuj 2.0 TSI i miej frajdę z jazdy

                            Komentarz

                            • daszek
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 239
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              golibroda,
                              toyoa niemota,
                              ford gówno wort,
                              a skoda uśmiechu ci doda,
                              bo octavia frajdę sprawia.
                              :yay:
                              zdroofko
                              daszek
                              http://www.motostat.pl/user_images/13387/icon1.png [1500-3000 obr/min]http://emoty.blox.pl/resource/hi.gif | oryg. instrukcja obsługi Octavia II

                              Komentarz

                              • malgosk
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 148

                                Zamieszczone przez Jac_ek
                                Zamieszczone przez kropeck
                                Ponoć, że to TSI wcale nie jest takie super oszczędne jak to się reklamuje [i to moja subiektywna uwaga na podstawie przeczytanych opinii na forum].
                                TSI jest BARDZO oszczędne, pod warunkiem że się jeździ BARDZO oszczędnie ;-), jak się korzysta z 3/4 zakresu obrotów to można zapomnieć o oszczędności.

                                Diesel zawsze będzie oszczędniejszy od benzyny - ale z drugiej strony nie kupuje się samochodu po to żeby oszczędzać - wręcz przeciwnie - WYDAWAĆ :lol:
                                Nie jeżdżę jak sierota, ale też staram się być oszczędny. Dzisiejsze spalanie na trasie Płock-Warszawa: 5,9 l/100km, czas przejazdu: 1h 25min, prędkość maks. 150 km/h. Sporo wyprzedzań i dużo czerwonych świateł po drodze.


                                Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

                                Komentarz

                                • dudek_t
                                  L&K
                                  • 2008
                                  • 1421

                                  golibroda, jak masz fundusze (a pisałeś że masz), nie zawracaj sobie nawet głowy 1.6 z LPG. Uwierz praktykowi. Tak jak pisałem, przejechałem Octaviami TDI około 300000km, samochodami z LPG mniej - Clio - 60000km i Octavią 1.6 z LPG do dzic 16200km. Komfort użytkowania i eksploatowania diesla jest nie do porównania z gazem. LPG to tak naprawdę syf, zawsze są jakieś problemy, mniejsze czy większe ale zawsze. Jedyna zaleta to cena przy zakupie, później koszty praktycznie takie same jak diesla.

                                  Komentarz

                                  • Jac_ek
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 1733

                                    Zamieszczone przez malgosk
                                    Nie jeżdżę jak sierota, ale też staram się być oszczędny. Dzisiejsze spalanie na trasie Płock-Warszawa: 5,9 l/100km, czas przejazdu: 1h 25min, prędkość maks. 150 km/h. Sporo wyprzedzań i dużo czerwonych świateł po drodze.
                                    na prostym, równym odcinku przy 140km/h na 7 biegu (DSG) jest spalanie ~8.2 l/100km. Skoro wychodzi ci średnia ~ 75 km/h to musiałeś pewnie utrzymywać ~100 ÷ 110 km/h. Przy tej prędkości raczej się nie zejdzie ponizej 6l, ale nie będę się upierał - ja mam ledwo 1600km przejechane - może się jeszcze cos zmieni. Wynik jest "zaskakująco" dobry i pewnie nie wielu osobom uda się go powtórzyć a "skrajne noty się odrzuca" :wink:
                                    - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                                    Komentarz

                                    • voltar
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1107
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                      I co .... wyszło z tych wycieczek - wszędzie podobnie kosztuje podobna klasa. Jednak skoda chyba najdroższa z porownywalnym wyposażeniem i mocą.

                                      Wybacz ale Focus zdecydowanie nie jest tej samej klasy co Octavia.
                                      Nie mowie tu o jakims oficjalnym klasyfikatorze ale o moich odczuciach z jazdy roznymi wersjami tych dwoch aut.
                                      Octavia stoi o klase wyzej jezeli chodzi o wrazenia z jazdy wliczajac w to w zasadzie wszystko : wyciszenie nadwozia, komfort, dzialanie sprzegla, hamulca, skrzyni biegow, wspomagania kierownicy itd. Najlepiej jest to stwierdzic przesiadajac sie po jakiejs dluzszej trasie z Focusa na Octavie wlasnie. U mnie w firmie bardzo czesto robie tak przesiadajac sie ze sluzbowego Focusa ( po dluzszej trasie tak wiec jestem przyzwczajony do ergonomii Focusa itd ) na moja Octavie i powiedziec moge tylko ze taka przesiadka to poezja. Przesiadka w strone przeciwna to troche jak dosiadanie swoistego rodzaju traktora
                                      Tak wiec jezeli mowisz ze te dwa auta sa w takiej samej cenie to nie wiem nad czym sie zastanawiac. Stosunek ceny do tego co otrzymujesz jaki jest w Skodzie ? A rozumiem jeszcze ze nie odwiedziles naszych kacikowych dealerow ani innych dobrych salonow i nie wiesz jeszcze na ile nizsza moze byc cena ...


                                      O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                      Komentarz

                                      • krzysiek1974
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 323

                                        Mam pytanie z innej beczki - choć w temacie. Jak obliczacie zużycie paliwa na 100k? Wykorzystujecie wprost wskazania licznika, czy korygujecie np. w oparciu o wiedzę z nawigacji GPS? Moja astra zawyża prędkość (a więc i przebieg) o ok. 10%, kolegi yariska podobnie, jedynie C3 która cudownie zamieniła się w Octavię miała błąd na poziomie 1-2% (pomijalny). Bo gdybym patrzył na wskazania licznika np w astrze, to bym był niepoprawnym optymistą (np. na trasie 6l/100km, a w rzeczywwistości jest to 6l/90km, czyli ok. 6.6-6.7/100 km ).

                                        Komentarz

                                        • golibroda
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 530

                                          Wstałem sobie rano, pooglądałem katalogi - poanalizowałem wyposażenie i ceny i doszedłem do wniosków.

                                          Po pierwsze - Ford odpadł

                                          Po drugie - Toyota aursis
                                          bardzo dobre wyposażenie, łącznie z klimą dwustrefową, bez esp, samochodzik ładny choć trochę maławy, bagażnik mizerny, wskaźniki fajne choć dziwne, może zbyt mała moc 90KM ale pojemność 1,4 (następna wersja 2.0), cena poniżej 70kzł +gratisy około szacowane 2-3kzł

                                          Po trzecie - Skoda ovtavia 1.6 ben+gaz odpadła

                                          Po czwarte - Skoda octavia nadal 1.9 lub 1.6 tdi ambiente
                                          samochód duży, bagażnik duży, konsola ze swingiem i zegary fajne (nie wiem co za zysk i wygląd DOT), silnik 1.9 sprawdzony, 1,6 nowoczesny, esp w standarcie, ewentualny chiptuning, po doposażeniu i z gratisami powyżej 70kzł z hakiem (ale jaki hak?)

                                          małżonka toyota, ja skoda .... robi się problem

                                          Bardziej bym się skłaniał do 1.6 tdi (opłaty,spalanie,nowoczesność-choć niesprawdzony-niby cichszy) z dodatkami typu swing, klima lub climatronik i innymi w wersji ambiente. 1.9 nie pozostał bez szans bo kultowy, tuningowany na prewno.

                                          Jeszcze pytanko:
                                          Do kogo uderzyć z kącikowych sprzedawców/dilerów o których wspomina kolega @voltar wyżej ?
                                          Jeśli czytacie ten wątek odezwijcie sie na priva - zapraszam
                                          Pozdrawiam
                                          Piotr

                                          Komentarz

                                          • aldam
                                            L&K
                                            • 2006
                                            • 1036

                                            Nie jeżdżę jak sierota, ale też staram się być oszczędny. Dzisiejsze spalanie na trasie Płock-Warszawa: 5,9 l/100km, czas przejazdu: 1h 25min, prędkość maks. 150 km/h. Sporo wyprzedzań i dużo czerwonych świateł po drodze.
                                            jaka śr. prędkość z tego przejazdu wg kompa

                                            [ Dodano: Czw 10 Gru, 09 08:42 ]
                                            Jeszcze pytanko:
                                            Do kogo uderzyć z kącikowych sprzedawców/dilerów o których wspomina kolega @voltar wyżej ?
                                            Jeśli czytacie ten wątek odezwijcie sie na priva - zapraszam


                                            BTW ja bym wybrał 1.9 a za różnicę w cenie dokupił kilka dodatków. Np climatronic.
                                            Z innych , za które warto dopłacić to xenony.
                                            Audi A4 1.8TFSI

                                            Komentarz

                                            • malgosk
                                              Ambiente
                                              • 2009
                                              • 148

                                              Zamieszczone przez Jac_ek
                                              Zamieszczone przez malgosk
                                              Nie jeżdżę jak sierota, ale też staram się być oszczędny. Dzisiejsze spalanie na trasie Płock-Warszawa: 5,9 l/100km, czas przejazdu: 1h 25min, prędkość maks. 150 km/h. Sporo wyprzedzań i dużo czerwonych świateł po drodze.
                                              na prostym, równym odcinku przy 140km/h na 7 biegu (DSG) jest spalanie ~8.2 l/100km. Skoro wychodzi ci średnia ~ 75 km/h to musiałeś pewnie utrzymywać ~100 ÷ 110 km/h. Przy tej prędkości raczej się nie zejdzie ponizej 6l, ale nie będę się upierał - ja mam ledwo 1600km przejechane - może się jeszcze cos zmieni. Wynik jest "zaskakująco" dobry i pewnie nie wielu osobom uda się go powtórzyć a "skrajne noty się odrzuca" :wink:
                                              Na początku miałem przy takiej samej jeździe 6,2-6,3 średnio. Teraz mam 5,9 - dzisiaj powtórzyłem dokładnie ten sam wynik, a wczoraj jak wracałem miałem 5,8 l.

                                              Ale może masz rację.

                                              Chociaż jest jedna ważna uwaga: trzymać pedał gazu w prawie niezmiennej pozycji - to ważne. Każdy dodatkowy ruch pedałem o kilka milimetrów nie zmienia prędkości, ale zużycie paliwa tak.


                                              Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

                                              Komentarz

                                              • aldam
                                                L&K
                                                • 2006
                                                • 1036

                                                Chociaż jest jedna ważna uwaga: trzymać pedał gazu w prawie niezmiennej pozycji - to ważne. Każdy dodatkowy ruch pedałem o kilka milimetrów nie zmienia prędkości, ale zużycie paliwa tak.
                                                to może lepiej tempomat uzyć.
                                                Audi A4 1.8TFSI

                                                Komentarz

                                                • malgosk
                                                  Ambiente
                                                  • 2009
                                                  • 148

                                                  Zamieszczone przez aldam
                                                  Nie jeżdżę jak sierota, ale też staram się być oszczędny. Dzisiejsze spalanie na trasie Płock-Warszawa: 5,9 l/100km, czas przejazdu: 1h 25min, prędkość maks. 150 km/h. Sporo wyprzedzań i dużo czerwonych świateł po drodze.
                                                  jaka śr. prędkość z tego przejazdu wg kompa
                                                  Nie zapamiętałem. Przebieg: 116 km.


                                                  Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

                                                  Komentarz

                                                  • golibroda
                                                    Rider
                                                    • 2009
                                                    • 530

                                                    A czy jest tutaj na forum fizyczny użytkownik 1.6 TDi ? najlepiej taki do miał wcześniej 1.9 TDi ?

                                                    Jak wygląda rejestracja pojazdu gdy kupowany jest on poza miejscem zamieszkania ?
                                                    Pozdrawiam
                                                    Piotr

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...